www.shbab.forumotion.com

عزيزي الزائر يمكنك المشاركه بمواضيعك وطرح ردودك من خلال الضغط علي زر التسجيل

welcom مرحبا بك في منتدي شباب


    انواع الشباب @انواع البنات

    شاطر
    avatar
    z@e@z@0
    Admin
    Admin

    ذكر
    الأبراج الصينيةالماعز
    عدد الرسائل : 704
    العمر : 27
    المزاج : جميل جدا
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 05/02/2009

    انواع الشباب @انواع البنات

    مُساهمة من طرف z@e@z@0 في الأحد يوليو 19, 2009 9:29 pm

    الشاب الحّبيب : ده كل يوم مع بنت شكل , وبتلاقيه كل يومين ثلاثة بيبدل بنت , وهو من اخطر الانواع , وهو منتشر ويعمل بشكل علني.
    الشاب العنيد : هذا النوع من الشباب , كل ما قلتي له عاوزة يقولك مش عاوز, انا الرجل وانا من يقرر.. واذا هو نفسه مرة كان عاوز حاجه, بتلاقيه بيقول لنفسه لا مش عاوز..

    الشاب الثقيل : هذا الشاب مفيش منو كثير وهو مستحيليدي وشو لحد والبنات عليه مكيفات بس هو من جواه بعتبرهن مجرد نكات..
    الشاب " انا " : يا سلام على النوعه من الشباب والله كلمة انا منو مبتسكتش.. كل ما يقول وكل ما يعمل بتلاقيه بقول انا , يعني ازيد كلمة بقولها هي "انا" انا عملت, انا كنت , انا زمان , انا في المدرسة , انا حبيت , انا والعوذ بالله من كلمة انا ( يي يي انا عاوز اكسر راسك)
    الشاب الطموح : عادة هذا الشاب يكون فقير , وحياته ما بتبشرش بالخير ,

    الشاب المغامر : هذا الشاب لم يبقى شيء والا فعله في حياته سافر الى هناك وصديقه ذاك , لديه المال والتلفون, وحياته عال العال

    الشاب الحالم : هذا الشاب رومانسي , دائما يقول كلام جميل , ولكن يوم بعد يوم يتحول من رومانسي الى شديد الغيرة وتصبح الحياة معه مريرة.

    الشاب القبيح : ينهار اسود, الشاب القبيح دائما مثل الديك يصيح " انا لا يهمني الجمال واريد فتاة ذات جوهر" هذا فقط كلام يا جماعة لانه رغم انه قبيح الا انه يريد اجمل فتاة او فتاة قبيحة ولكن حالتها المادية كويسه..


    الشاب الكسول : هذا الشاب مثل النار, اذا اشتم ريحة بنت قام يرقص , ما في شغل سلك فيه وفي البيت دايما بتلاقيه..

    الشاب المغرور : ,ده يا جماعه علي طول بتلاقيه يقول انا اقدر اعمل وشوي وهو يا عيني مبيعرفش يعمل حاجه في الدنيا غير انو ياكل وينام ويتكلم وبس)..

    الشاب الروش وده تلاقيه علي طول مكهرب شعرو وضاربو في الخلاط لونزل يشتري حاجه من بره يكب ازازه الجل في شعرو ويفضي ازازه البارفان علي نفسو وينزل



    دي بعض النواع لشباب اليومين دول بس والله يا جماعه انا مشوفتش احسن من الشاب المحترم اللي بيحافظ علي الانسانه المرتبط بيها و بيحترمها ويحسسها انها اجمل حاجه عندو قد ايه البنت بتحب الانسان اللي بحترمها و يقدرها و يخاف عليها

    اما البنات

    مافيش صفة بتفضل فى الانسان لكن فيه صفات بتبقى بارزة فى شخصية الانسان أكثر من غيرها فتصبح ملازمة له

    وفى موضوعنا ده صفات موجودة فى كتير من البنات
    ونبدأ وربنا يسترها
    أول صفة

    1 ) الرايقة دى بقى تحب تهتم اوى بنفسها ومش مهم بقى هيا رايحة فين سوق جامعة زيارة عائلية شوف لو هتنزل تلف لفة حوالين بيتها تحط كل انواع الميك اب اللى طلعت واللى لسة بيجربوها على الحيطان

    2 ) الدلوعه :
    الدلع غريزة في البنت .. يعني البنت لو ماحدش دلعها .. تدلع نفسها عادي ماعندهاش مشاكل لكن فيه دلع عن دلع يفرق الدلع الطبيعي.. يااااحلو لكن الدلع المصطنع . بيوجع الكبد والقلب ولين العظام والشلل


    3 ) الكدابة :
    دى الكدب عندها ماشي معاها زى الحلاوة امبارح جبت حتة عربية وهيا كبيرها ميكروباص مالوش ملامح من ابو نص جنيه وعليه اقساط كمان بس كله فى الموانى وادينا بنضيع وقت
    وفيه بقى رغاية وكدابة الاتنين فى واحد
    تقولك بقى اسكت مش انا خطبنى الشهر اللى فات فلان الفلانى اصل وفصل وجمال وحسبو ونسبو يووو مابتفصلش
    كل ما اروح مكان الكل بيعجب بيا زى ماتكون مى عز الدين وهيا زنوبة بتاعة الفجل أحلى منها



    4 )العصبيه :
    فيه نوعية من البنات تتعصب بسرررررعة .. وما تخليش حد ياعينى فى حاله ولو تقولها اهدى بس نتفاهم تحدفك باى حاجة وانت وحظك دى لو ناموسة عدت من جنبها هاين عليها تقولها عديتى ليه من جنبى


    5 ) أم لسان طويل :
    مافيش كلمة تقولهالها الا ورديت عليك بمليون كلمة يعني تشوف واحد ماشى ف حاله وتقول : شوفي ده قليل الأدب من الصبح بيعاكسنا ..
    والواد ياعينى ماعملش حاجة ودى تقولك لازم أهزئه عشان لو فكر يكلمنى
    مرجع شامل فى جميع الكلمات التى تم تداولها والتى سيتم تداولها بالاسواق
    6 ) الرغاية :
    النوعية دى تخلى الواحد مايستغناش عن النوفالجين هيا الصداع نفسه يعني تقعد تحكى وتحكى وتبقى امه داعية عليه اللى يحاول يسكتها عشان هتتشعب المواضيع وهتدخل على اجزاء تانية وتالتة وخامسة ...فالاحسن تسيبها تقول كل اللى نفسها توفيرا للوقت


    7 )المسكينه :
    فيه بنات مساكين لكن حاليا لا او شبه معدومين .. البنات دول بيرضوا بأي حاجة ..
    كل شي عندها اللي تشوفه .. ماتعرفش كلمة لا ...
    لو سبتها فى شبر ميه تغرق ...


    Cool فرفووووووشة:
    تموت فى الضحك والفرفشة زى عينيها ... النكد والغم ماتحبش تعرفه .. وتتعب نفسياً لو قعدت مع ناسدمهم ثقيلوحتى لو كان مامعهاش حد يضحك بتتصرف .. تروح تشوف وشها فى المرايةتبتسم وتشوفها حلوة طب دى احلى طيب لو يمين شوية تبقى اجمل مع نفسها بقى

    9 ) المغروورة:

    يااااا مافيش أكتر من البنات اللي شايفين روحهم .. بعض البنات ليها حق تشوف نفسها.. تمشى تقول يا ارض انهدى ماعليكى أدى لكن اللي مالهاش حق فيه .. على ايه شايفة نفسها ... ماعرفش ماتكلمش الناس إلا من فوق ... على ايه ماتفهمش



    (10 العنيدة:


    في بنات راسهم قفل قفل مش اى كلام يعني إذاعازوا حاجة يعملوها ومايهمهومش حد
    تتشل انت تموت تروح فى مصيبة تتحبس تتشنق مش مهم المهم اللى فى دماغها عملته

    11 ) ممثلة درجة اولى

    الفئة دى ماشيه على المثل اللى بيقول..( كتر الدق يفك اللحام)
    أو الزن على الودان أمر من السحر دى خلى بالك منها لو عاوزة حاجة بتاخدها بس مش بالعناد باللطف والحنية يعني لو عاوزة حاجة تقعد تتلاطف وكلام عمرك ماهتسمعه حتى فى الافلام الرومانسية لغاية ما تاخد اللى هيا عاوزاه وتلاقى قدامك حاجة كده تسميها عوضين

    12 ) الكريمة:
    دى بنت عجيبه مافيش حاجة تطلبها منها الا وف ثانية تلاقي الحاجة دى فى ايديك ولو راحت اى مكان تخلص كل الفلوس اللى ف شنطتها حتى لو هتصرف فلوسها على غيرها

    13 ) غيورة :
    كل البنات بتغيير لكن بنسبه تختلف من وحدة للتانية ..
    بعض البنات تغيير .. بس بيحاولوا يطورا فى نفسيهم للوصول لنفس مستوى اللي بيغيروا منهم .. ودى غيرة حلوة لكن البعض الآخر يغييروا ويحقدوا على كل الناس وقبل ماتكون عاوزة تبقى الاولى عاوزة الباقيين يبقوا رقم اتنين من غير ماتعمل حاجة تخليها تبقى الاولى اساسا


    14 ) اللفافة:
    دى لو تجيب سيرة الخروج لو نايمة تبص تلاقيها مجهزة نفسها على الباب قبل ماتكمل كلامك ودايما تحب تروح السوق حتى لو مش هتشترى حاجة هوايه عندها

    15 ) الطباخة :
    دايما قاعدة فى المطبخ تلحوس فى اى حاجة مابتتكلمش الا عن المطبخ والاكل حتى لو بتتكلم فى التليفون الهدف الرئيسى من المكالمة برنامج طبيخكو عسل وماتروحش عند حد الا لما تتكلم عن اصناف الاكل المختلفة





    16 )أم دمعة :
    دى بقى لو قولتلها حتى بخعلى طول تعيط ودمعتها قريبة جداا وممكن تتشل لو فضلت قاعد جنبها


    17 ) الغلسة:
    غلاسة الدنيا اتجمعت فيها احتكرت الغلاسة كلها وقاعدة تفرق الغلاسة على خلق الله كل كلامها غلط غبية تقيلة الدم سخيفة جدا


    _________________

    عاشق رامى صبرى وايضا تامر حسنى
    avatar
    سيميتك
    المشرف العام
    المشرف العام

    انثى
    الأبراج الصينيةالديك
    عدد الرسائل : 294
    العمر : 24
    الموقع : المنزلة
    العمل/الترفيه : الرسم
    المزاج : الحمد لله
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 13/07/2009

    رد: انواع الشباب @انواع البنات

    مُساهمة من طرف سيميتك في الإثنين يوليو 20, 2009 3:23 am

    شكرا ليك
    avatar
    z@e@z@0
    Admin
    Admin

    ذكر
    الأبراج الصينيةالماعز
    عدد الرسائل : 704
    العمر : 27
    المزاج : جميل جدا
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 05/02/2009

    رد: انواع الشباب @انواع البنات

    مُساهمة من طرف z@e@z@0 في الإثنين يوليو 20, 2009 3:38 am

    مرسى لمرورك


    _________________

    عاشق رامى صبرى وايضا تامر حسنى
    avatar
    anosha
    عاشق محبوب
    عاشق محبوب

    انثى
    الأبراج الصينيةالخنزير
    عدد الرسائل : 317
    العمر : 23
    الموقع : www.shbab.lightbb.com
    العمل/الترفيه : I DONOT KNOW
    المزاج : .........
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 26/06/2009

    رد: انواع الشباب @انواع البنات

    مُساهمة من طرف anosha في الإثنين يوليو 20, 2009 8:34 pm

    هههههههههههههههههه

    بجد موضووع تحفه
    مرسي لييييك
    avatar
    z@e@z@0
    Admin
    Admin

    ذكر
    الأبراج الصينيةالماعز
    عدد الرسائل : 704
    العمر : 27
    المزاج : جميل جدا
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 05/02/2009

    رد: انواع الشباب @انواع البنات

    مُساهمة من طرف z@e@z@0 في الثلاثاء يوليو 21, 2009 12:55 am

    مرسى لمرورك يا انوشه بجج تسلميلى


    _________________

    عاشق رامى صبرى وايضا تامر حسنى

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء ديسمبر 11, 2018 7:45 pm